FK Bijatyki

Udostępnij

King of Fighters 96

ImagePo sukcesie dwoch poprzednich czesci sagi SNK uraczyl nas kolejna czescia oznaczona numerkiem 96. Od razu rzuca sie sporo zmian w porownaniu z poprzednimi czesciami. Nareszcie mozna blokowac ciosy przeciwnika w powietrzu, pojawia sie tzw. "guard crushers", czyli technika ciosow pozwalajaca na przelamanie bloku przeciwnika, przez co gra staje sie jeszcze bardziej dynamiczna. Fajnym bajerkiem jest mozliwosc uniku przed ciosem przeciwnika i znalezienie sie za jego plecami. Teraz mamy trzy rodzaje skokow: normalny, hyper i podskok. Troche zmian uleglo jesli chodzi o dostawanie bonusow, na przyklad za pokonanie trzech przeciwnikow jedny naszym fighterem dostajemy 20000 punktow. Grafika w KOF96 jest na najwyzszym poziomie, lepsza w stosunku dp poprzedniczek, ale nie powalajaca na kolana. Trudno nie wspomniec o tlach, ktore sa juz zegarmistrzowska precyzja rysowane przez mistrzow drugiego wymiaru :) Takze grywalnosc 96 powoduje, ze dlugo nie bedziecie mogli oderwac sie od kompa. Mnogosc przeciwnikow, ciosow specjalnych, olbrzymmiej ilosci kombinacji i nie przeprogramywalne komba powoduje, ze dlugie wieczory spedzisz przed gra. Poziom trudnosci jest sredni, nie za trudny, nie za latwy. Takze garnitur postaci jest spory, kazdy stworzy swoje the best trio. Coz na koniec, moze to, ze kazdy szanujacy sie fanatyk fightingow 2D powinien ja miec obowiazkowo w kolekcji.

ImageImageImage

Ocena końcowa

Grafika - 8/10
Dzwiek - 7/10
Miodnosc - 8/10
Ogolem - 8/10

Platforma: ARCADE, NEO-GEO

Udostępnij
Dodaj komentarz na Forum ( już dodano 0 ).